|
Water Magic |
|||
|---|---|---|---|
|
Armor of Frost |
Przez następne 10/29 sekund uzyskujesz +40 osłony przeciw atakom fizycznym, ale także -24 osłony przeciw atakom za pomocą czarów Ognia. Lodowa Zbroja kończy się gdy użyjesz czarów ognia. |
||
|
|
||
|
Armor of Mist |
Przez następne 8/18 sekund nie możesz być celem czarów. Ten efekt mija gdy zaatakujesz lub wywołasz jakiś czar. |
||
|
|
||
|
Blurred Vision |
Przez następne 8/18 sekund wybrany wróg i wrogowie niedaleko niego maja Rozmytą Wizje, przez co mają 50% szans na chybienie atakując. |
||
|
|
||
|
Conjure Frost |
Tracisz wszystkie Enchanty. Przez 60 sekund twój atak zadaje dodatkowo 1/16 obrażeń od mrozu. |
||
|
|
||
|
Deep Freeze |
Wszyscy wrogowie w wybranym obszarze otrzymują 10/76 obrażeń od czarów mrozu. Przez następne 10 sekund wszyscy porażeni tym czarem poruszają się 50% wolniej niż zwykle. |
||
|
|
||
|
Frozen Burst |
Wrogowie niedaleko ciebie otrzymują 10/85 obrażeń od czarów mrozu i są spowolnieni na 5/10 sekund. |
||
|
|
||
|
Ice Prison |
Przez 8/18 sekund wybrany wróg ma zamrożone nogi i porusza się o 66% wolniej. Efekt ten kończy się gdy otrzyma on obrażenia od czarów ognia. |
||
|
|
||
|
Ice Spear |
Lodowa włócznia leci w kierunku wroga i zadaje mu 5/28 obrażeń od czarów mrozu, jeżeli trafi. Czar ten ma o połowę mniejszy zasięg od normalnego czaru. |
||
|
|
||
|
Ice Spikes |
Wybrany cel i wrogowie niedaleko niego otrzymują 10/85 obrażeń od czarów mrozu i są spowolnieni na 2/5 sekund. |
||
|
|
||
|
Maelstrom |
Tworzysz Wir we wskazanym Obszarze. Przez następne 10 sekund wrogowie w tym obszarze otrzymują 8/29 obrażeń od czarów ognia na sekundę. Wir przerywa rzucanie czaru. Czar ten powoduje Wycieńczenie. |
||
|
|
||
|
Mind Freeze {Elite} |
Jeżeli masz więcej energii niż twój przeciwnik, to otrzymuje on 14/83 obrażeń od czarów mrozu i zostaje spowolniony o 50% na 2/5 sekund. Czar ten powoduje Wyczerpanie |
||
|
|||
|
Mist Form {Elite} |
Przez następne 8/18 sekund nie możesz zadawać ani zostać trafionym przez ataki fizyczne. |
||
|
|||
|
Rust |
Przez następne 6/35 sekund wybrany wróg i wrogowie niedaleko niego potrzebują 3 razy więcej czasy by aktywować swoje "Sygnety". |
||
|
|
||
|
Shard Storm |
Lodowe pociski z Burzy Odłamków zadają 10/85 obrażeń i spowalniają wroga na 2/5 sekund. |
||
|
|
||
|
Swirling Aura |
Przez następne 5/10 sekund Wirująca Aura ma 75% szans na zablokowanie strzał i magicznych pocisków. |
||
|
|
||
|
Ward Against Harm {Elite} |
Przez następne 8/18 sekund pobliscy sprzymierzeńcy uzyskują +12/+50 ochrony przeciw obrażeniom od ognia, oraz +12/+22 ochrony przeciw innym obrażeniom. |
||
|
|||
|
Water Attunement |
Przez 36/55 sekund jesteś w harmonii z Wodą. Odzyskujesz 30% kosztów rzucanych czarów Wody. |
||
|
|
||
|
Water Trident {Elite} |
Wysyłasz wodny trójząb, który zadaje 10/58 obrażeń od mrozu jeżeli trafi. Jeżeli trafi poruszającego się przeciwnika Powala go na ziemię. |
||
|
|||