Water Magic

Armor of Frost
Enchantment Spell

Przez następne 10/29 sekund uzyskujesz +40 osłony przeciw atakom fizycznym, ale także -24 osłony przeciw atakom za pomocą czarów Ognia. Lodowa Zbroja kończy się gdy użyjesz czarów ognia.

Koszt energii:
Czas rzucania [s]:
Czas regeneracji [s]:

5
1
45

Armor of Mist
Enchantment Spell

Przez następne 8/18 sekund nie możesz być celem czarów. Ten efekt mija gdy zaatakujesz lub wywołasz jakiś czar.

Koszt energii:
Czas rzucania [s]:
Czas regeneracji [s]:

25
3
30

Blurred Vision
Hex Spell

Przez następne 8/18 sekund wybrany wróg i wrogowie niedaleko niego maja Rozmytą Wizje, przez co mają 50% szans na chybienie atakując.

Koszt energii:
Czas rzucania [s]:
Czas regeneracji [s]:

15
1
20

Conjure Frost
Enchantment Spell

Tracisz wszystkie Enchanty. Przez 60 sekund twój atak zadaje dodatkowo 1/16 obrażeń od mrozu.

Koszt energii:
Czas rzucania [s]:
Czas regeneracji [s]:

10
1
60

Deep Freeze
Hex Spell

Wszyscy wrogowie w wybranym obszarze otrzymują 10/76 obrażeń od czarów mrozu. Przez następne 10 sekund wszyscy porażeni tym czarem poruszają się 50% wolniej niż zwykle.

Koszt energii:
Czas rzucania [s]:
Czas regeneracji [s]:

25
3
15

Frozen Burst
Hex Spell

Wrogowie niedaleko ciebie otrzymują 10/85 obrażeń od czarów mrozu i są spowolnieni na 5/10 sekund.

Koszt energii:
Czas rzucania [s]:
Czas regeneracji [s]:

15
1
30

Ice Prison
Hex Spell

Przez 8/18 sekund wybrany wróg ma zamrożone nogi i porusza się o 66% wolniej. Efekt ten kończy się gdy otrzyma on obrażenia od czarów ognia.

Koszt energii:
Czas rzucania [s]:
Czas regeneracji [s]:

10
2
30

Ice Spear
Hex Spell

Lodowa włócznia leci w kierunku wroga i zadaje mu 5/28 obrażeń od czarów mrozu, jeżeli trafi. Czar ten ma o połowę mniejszy zasięg od normalnego czaru.

Koszt energii:
Czas rzucania [s]:
Czas regeneracji [s]:

5
1
3

Ice Spikes
Spell

Wybrany cel i wrogowie niedaleko niego otrzymują 10/85 obrażeń od czarów mrozu i są spowolnieni na 2/5 sekund.

Koszt energii:
Czas rzucania [s]:
Czas regeneracji [s]:

15
2
15

Maelstrom
 Spell

Tworzysz Wir we wskazanym Obszarze. Przez następne 10 sekund wrogowie w tym obszarze otrzymują 8/29 obrażeń od czarów ognia na sekundę. Wir przerywa rzucanie czaru. Czar ten powoduje Wycieńczenie.

Koszt energii:
Czas rzucania [s]:
Czas regeneracji [s]:

25
4
30

Mind Freeze {Elite}
Hex Spell

Jeżeli masz więcej energii niż twój przeciwnik, to otrzymuje on 14/83 obrażeń od czarów mrozu i zostaje spowolniony o 50% na 2/5 sekund. Czar ten powoduje Wyczerpanie

 

Koszt energii:
Czas rzucania [s]:
Czas regeneracji [s]:

10
1
20

Mist Form {Elite}
 Enchantment Spell

Przez następne 8/18 sekund nie możesz zadawać ani zostać trafionym przez ataki fizyczne.

 

Koszt energii:
Czas rzucania [s]:
Czas regeneracji [s]:

10
2
30

Rust
 Enchantment Spell

Przez następne 6/35 sekund wybrany wróg i wrogowie niedaleko niego potrzebują 3 razy więcej czasy by aktywować swoje "Sygnety".

Koszt energii:
Czas rzucania [s]:
Czas regeneracji [s]:

10
1
10

Shard Storm
Spell

Lodowe pociski z Burzy Odłamków zadają 10/85 obrażeń i spowalniają wroga na 2/5 sekund.

Koszt energii:
Czas rzucania [s]:
Czas regeneracji [s]:

10
1
20

Swirling Aura
Enchantment

Przez następne 5/10 sekund Wirująca Aura ma 75% szans na zablokowanie strzał i magicznych pocisków.

Koszt energii:
Czas rzucania [s]:
Czas regeneracji [s]:

25
1
60

Ward Against Harm {Elite}
Spell

Przez następne 8/18 sekund pobliscy sprzymierzeńcy uzyskują +12/+50 ochrony przeciw obrażeniom od ognia, oraz +12/+22 ochrony przeciw innym obrażeniom.

 

Koszt energii:
Czas rzucania [s]:
Czas regeneracji [s]:

15
3
30

Water Attunement
Enchantment Spell

Przez 36/55 sekund jesteś w harmonii z Wodą. Odzyskujesz 30% kosztów rzucanych czarów Wody.

Koszt energii:
Czas rzucania [s]:
Czas regeneracji [s]:

10
2
60

Water Trident {Elite}
Spell

Wysyłasz wodny trójząb, który zadaje 10/58 obrażeń od mrozu jeżeli trafi. Jeżeli trafi poruszającego się przeciwnika Powala go na ziemię.

 

Koszt energii:
Czas rzucania [s]:
Czas regeneracji [s]:

5
1
3