Earth Magic

Aftershock
Spell

Pobliscy wrogowie otrzymują 26/85 obrażeń. Powaleni na ziemię wrogowie otrzymują dodatkowo 10/56 obrażeń.

Koszt energii:
Czas rzucania [s]:
Czas regeneracji [s]:

10
1
10

Armor of Earth
Enchantment Spell

przez 30 sekund, Uzyskujesz dodatkowe 24/53 obrony, ale poruszasz się 50%/21% wolniej.

Koszt energii:
Czas rzucania [s]:
Czas regeneracji [s]:

10
1
15

Crystal Wave
Spell

Wrogowie niedaleko ciebie otrzymują 14/83 obrażeń, ale są uleczeni ze wszystkich negatywnych stanów. Czar ten ignoruje zbroje i Odporności na magie.

Koszt energii:
Czas rzucania [s]:
Czas regeneracji [s]:

15
1
20

Earth Attunement
 Enchantment Spell

Przez 36/55 sekund jesteś w harmonii z Ziemią. Odzyskujesz 30% kosztów rzucanych czarów Ziemi.

Koszt energii:
Czas rzucania [s]:
Czas regeneracji [s]:

10
2
60

Earthquake
Spell

Wywołuje Trzęsienie Ziemi we wskazanym obszarze. Wszyscy wrogowie w tym obszarze są Powaleni na Ziemie i doznają 26/85 obrażeń od czarów Ziemi. Czar ten wywołuje Wyczerpanie.

Koszt energii:
Czas rzucania [s]:
Czas regeneracji [s]:

25
3
15

Eruption
Spell

Powoduje Erupcje we wskazanym obszarze. Przez 5 sekund wrogowie w pobliżu doznają 5/28 obrażeń od czarów ziemi na sekundę. Kiedy Erupcja ustaje wrogowie porażeni jej działaniem są oślepieni.

 

Koszt energii:
Czas rzucania [s]:
Czas regeneracji [s]:

25
3
30

Grasping Earth
Hex Spell

Przez następne 8/18 sekund pobliscy wrogowie poruszają się 50% wolniej, ale uzyskują dodatkowe +24 obrony przeciw atakom fizycznym.

Koszt energii:
Czas rzucania [s]:
Czas regeneracji [s]:

15
1
30

Iron Mist
Hex Spell

Przez następne 5/15 sekund, wybrany cel porusza się 66% wolniej. Wróg ten jest niewrażliwy na wszystkie ataki poza atakami za pomocą czarów Błyskawic.

Koszt energii:
Czas rzucania [s]:
Czas regeneracji [s]:

10
2
30

Kinetic Armor
Enchantment Spell

Przez następne 8 sekund zdobywasz +10/+34 obrony przeciw atakom fizycznym. Za każdym razem gdy rzucasz jakiś czar czas działania Zbroi Kinetycznej przedłuża się o 8 sekund.

Koszt energii:
Czas rzucania [s]:
Czas regeneracji [s]:

15
3
60

Magnetic Aura
 Enchantment Spell

Przez następne 5/10 sekund Magnetyczna Aura ma 75% szans na zablokowanie ataków fizycznych.

Koszt energii:
Czas rzucania [s]:
Czas regeneracji [s]:

10
1
60

Obsidian Flame
Spell

Zadaje 20/94 obrażeń wrogowi. Czar ten ignoruje zbroje ale powoduje Wyczerpanie.

Koszt energii:
Czas rzucania [s]:
Czas regeneracji [s]:

10
2
5

Obsidian Flesh {Elite}
Enchantment Spell

Przez kolejne 8/18 sekund otrzymujesz zmniejszone obrażenie od ataków fizycznych i nie możesz być celem czarów, ale poruszasz się wolniej.

Koszt energii:
Czas rzucania [s]:
Czas regeneracji [s]:

10
1
30

Stone Daggers
 Spell

Wysyłasz 2 Kamienne Sztylety, każdy z nich zadaje 3/20 obrażeń od czarów Ziemi jeżeli trafi.

Koszt energii:
Czas rzucania [s]:
Czas regeneracji [s]:

5
1
0

Stoning
Spell

Wysyłasz Szkwał Kamieni we wskazanego wroga. Kamienie zadają mu obrażenia 20/76 jeżeli trafią.

Koszt energii:
Czas rzucania [s]:
Czas regeneracji [s]:

15
1
5

Ward Against Elements
Spell

Przez następne 8/18 sekund pobliscy sprzymierzeńcy zyskują dodatkowe +24 obrony przeciw atakom Elementarnym.

 

Koszt energii:
Czas rzucania [s]:
Czas regeneracji [s]:

15
3
30

Ward Against Foes
Spell

Wywołujesz Obronę przeciw Nieprzyjaciołom. Przez następne 8/18 sekund wrogowie niedaleko ciebie poruszają się 50% wolniej.

Koszt energii:
Czas rzucania [s]:
Czas regeneracji [s]:

10
3
30

Ward Against Melee
Spell

Wywołujesz Obronę przeciw Atakom fizycznym. Przez następne 8/18 sekund wrogowie we wskazanym obszarze maja 50% szans na nietrafienie walcząc wręcz.

Koszt energii:
Czas rzucania [s]:
Czas regeneracji [s]:

10
3
30