Earth Magic |
|||
---|---|---|---|
Aftershock |
Pobliscy wrogowie otrzymują 26/85 obrażeń. Powaleni na ziemię wrogowie otrzymują dodatkowo 10/56 obrażeń. |
||
![]() |
|
||
Armor of Earth |
przez 30 sekund, Uzyskujesz dodatkowe 24/53 obrony, ale poruszasz się 50%/21% wolniej. |
||
![]() |
|
||
Crystal Wave |
Wrogowie niedaleko ciebie otrzymują 14/83 obrażeń, ale są uleczeni ze wszystkich negatywnych stanów. Czar ten ignoruje zbroje i Odporności na magie. |
||
![]() |
|
||
Earth Attunement |
Przez 36/55 sekund jesteś w harmonii z Ziemią. Odzyskujesz 30% kosztów rzucanych czarów Ziemi. |
||
![]() |
|
||
Earthquake |
Wywołuje Trzęsienie Ziemi we wskazanym obszarze. Wszyscy wrogowie w tym obszarze są Powaleni na Ziemie i doznają 26/85 obrażeń od czarów Ziemi. Czar ten wywołuje Wyczerpanie. |
||
![]() |
|
||
Eruption |
Powoduje Erupcje we wskazanym obszarze. Przez 5 sekund wrogowie w pobliżu doznają 5/28 obrażeń od czarów ziemi na sekundę. Kiedy Erupcja ustaje wrogowie porażeni jej działaniem są oślepieni. |
||
![]() |
|
||
Grasping Earth |
Przez następne 8/18 sekund pobliscy wrogowie poruszają się 50% wolniej, ale uzyskują dodatkowe +24 obrony przeciw atakom fizycznym. |
||
![]() |
|
||
Iron Mist |
Przez następne 5/15 sekund, wybrany cel porusza się 66% wolniej. Wróg ten jest niewrażliwy na wszystkie ataki poza atakami za pomocą czarów Błyskawic. |
||
![]() |
|
||
Kinetic Armor |
Przez następne 8 sekund zdobywasz +10/+34 obrony przeciw atakom fizycznym. Za każdym razem gdy rzucasz jakiś czar czas działania Zbroi Kinetycznej przedłuża się o 8 sekund. |
||
![]() |
|
||
Magnetic Aura |
Przez następne 5/10 sekund Magnetyczna Aura ma 75% szans na zablokowanie ataków fizycznych. |
||
![]() |
|
||
Obsidian Flame |
Zadaje 20/94 obrażeń wrogowi. Czar ten ignoruje zbroje ale powoduje Wyczerpanie. |
||
![]() |
|
||
Obsidian Flesh {Elite} |
Przez kolejne 8/18 sekund otrzymujesz zmniejszone obrażenie od ataków fizycznych i nie możesz być celem czarów, ale poruszasz się wolniej. |
||
![]() |
|
||
Stone Daggers |
Wysyłasz 2 Kamienne Sztylety, każdy z nich zadaje 3/20 obrażeń od czarów Ziemi jeżeli trafi. |
||
![]() |
|
||
Stoning |
Wysyłasz Szkwał Kamieni we wskazanego wroga. Kamienie zadają mu obrażenia 20/76 jeżeli trafią. |
||
![]() |
|
||
Ward Against Elements |
Przez następne 8/18 sekund pobliscy sprzymierzeńcy zyskują dodatkowe +24 obrony przeciw atakom Elementarnym. |
||
|
|||
Ward Against Foes |
Wywołujesz Obronę przeciw Nieprzyjaciołom. Przez następne 8/18 sekund wrogowie niedaleko ciebie poruszają się 50% wolniej. |
||
![]() |
|
||
Ward Against Melee |
Wywołujesz Obronę przeciw Atakom fizycznym. Przez następne 8/18 sekund wrogowie we wskazanym obszarze maja 50% szans na nietrafienie walcząc wręcz. |
||
![]() |
|